dimecres, 16 de març del 2016

1r DIA A NOVA YORK

Ahir dimarts vam visitar Nova York. Vam viatjar amb tren des de Glen Rock fins a New York Penn Station. Un cop allà, vam anar directament fins a Times Square, on vam al·lucinar mirant totes les llums i pantalles que ens envoltaven. Després de moltes fotos, vam pujar caminant per l'avinguda de Broadway fins a Central Park. Vam visitar el parc, vam veure el memorial de John Lennon i vam entrar al Museu d'Història Natural. Ens va encantar!

Vam dinar al museu i després vam baixar per l'altra banda del parc fins a la Cinquena Avinguda. Vam caminar i gaudir d'aquesta avinguda tan popular de Nova York i vam visitar tots els monuments emblemàtics que hi ha per la zona: la catedral de Saint Patrick, l'Estació Central i la Biblioteca Nacional. També vam entrar al Rockefeller Centre, on vam poder gaudir de les pintures de Sert, i vam pujar al Top of the Rock, des d'on vam poder gaudir d'unes vistes excepcionals de Nova York.

Finalment, vam esperar que es fes més de nit i vam pujar a un altre dels gratacels més alts de la ciutat, l'Empire State. Des d'aquell punt tan alt vam poder viure d'una manera molt especial la posta de sol i també vam poder veure com es feia de nit a la ciutat de Nova York. Espectacular!

Després d'aquest dia tan llarg i de tots els quilòmetres que vam arribar a caminar, vam tornar a Glen Rock amb tren i vam anar a dormir molt cansats i molt feliços.